Abi

TURVALISUS JA ANDMEKAITSE

1. Kõiki Reede e-poe külastamise ja ostu sooritamisega seoses teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Kogume ja kasutame üksnes neid kliendi andmeid, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks ja kliendisuhete hoidmiseks. Reede e-pood ei avalda oma klientide andmeid kolmandatele osapooltele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik tellimuse täitmiseks või kui seadus selleks kohustab.

2. Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist meie e-poe andmebaasist.

3. Pangalingi kaudu maksmise turvalisus on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

4. Krediitkaardiga maksmisel suunatakse Sind tellimuse vormistamise lõppfaasis makset sooritama usaldusväärsesse sertifitseeritud krediitkaardimaksete vastuvõtusüsteemi (SLL, MasterCard SecureCode, Verified by Visa), kus kasutatakse turvalisi pealtkuulamiskindlaid andmesidevahendeid ning Sinu poolt sisestatud andmed ei saa sattuda valedesse kätesse. Ka Reede e-pood ei saa kliendi krediitkaardi informatsiooni teada!

Pretensiooni esitamine

Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 lg 2 vastutab müüja kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2 aasta jooksul kauba üleandmisest ostjale. Sealjuures eeldatakse, et 6 kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus.

Asja puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS §220 lg 1).

Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. Juhul kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või asja parandamisega/asendamisega põhjustatakse tarbijale põhjendamatuid ebamugavusi või ettevõtja on keeldunud õigustamatult tarbija kaebust lahendamast, on tarbijal õigus ka lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist (VÕS §222 lg 1, §223).

Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

Me ei vastuta kui toode on kahjustunud ostja süü või hoolimatuse tõttu; defektide eest, mis on tekkinud toote mitteotstarbelise kasutamise tagajärjel ning toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Puuduse ilmnemisel tuleb:
Saata vastav avaldus aadressile hei@reede.ee. Avalduses märgi ära kindlasti järgmine info
- Sinu nimi ja kontaktandmed
- Kaebuse esitamise kuupäev
- Kauba puudus
- Esitatav nõue
- Tellimuse nr
Võimalusel lisa avaldusele pildid defektiga tootest.

Tarbijakaitseseadusest (TKS §19 lg 6) tulenevalt oleme kohustatud esitatud kaebusele vastama 15 päeva jooksul kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Kui vastamine mainitud ajaperioodil pole siiski võimalik, anname sellest Sulle kindlasti teada.

Kui müüja ja tarbija ei jõua omavahel kokkuleppele, on tarbijal õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole. Tarbijakaitseameti asukohaks on Pronksi 12, 10117 Tallinn. Tarbija ja kaupleja vahelist vaidlust lahendab Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon.

TKS § 47 lg 3 p 4 järgi tarbijavaidluste komisjon ei lahenda vaidlust, kui kauba väärtus või tarbija nõude suurus on alla 30 euro ja vaidluse lahendamine ei ole oluline praktika kujundamise või senise praktika olulise muutmise vajaduse seisukohast, vaidlusel ei ole tähendust võimalike teiste tarbijate jaoks või tegemist ei ole lepingu täitmise või lepingu tühisuse tuvastamise nõudega.

Lae alla ostutingimused pdf-dokumendina

1. ÜLDSÄTTED

1.1 Käesolevad SURFAR OÜ (edaspidi müüja või Reede e-pood) e-poe tingimused kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi ostja, tarbija või klient), kes kasutavad www.reede.ee veebiaadressil olevat e-poodi, tellivad e-poest kaupa, sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi müügileping).

1.2 Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab ostja, et ta on tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid. Tingimustes ja müügilepingus sisalduvate sätete vastuolu korral on prioriteetne müügileping.

1.3 Müüja säilitab ostjaga sõlmitud müügilepingu tingimused püsival andmekandjal. Müüja saadab ostja poolt avaldatud e-posti aadressile tellimuse kinnituse ja müügilepingu tingimused, mida ostjal on võimalik salvestada ja taasesitada.

2. HINNAD

2.1 Kõik Reede e-poes esitatud hinnad sisaldavad 20% käibemaksu.

2.2 Euroopa Liidu välistele klientidele saame tooteid müüa 0% käibemaksumääraga. 0% käibemaksumäär rakendub automaatselt ostukorvis, kui sihtriigiks on valitud mitte-EL liikmesriik.

3. OSTU VORMISTAMINE

3.1 Ostu sooritamiseks vali välja sobiv kaup ning lisa see ostukorvi vajutades tootelehel olevat nuppu „LISA OSTUKORVI“. Seejärel saad jätkata teiste toodete valimist vajutades nuppu "Jätka ostlemist" või alustada ostukorvis ostu vormistamist.

3.2 Ostukorvis saad ostetavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada.

3.3 Kui oled veendunud, et rohkem tooteid ostukorvi lisada ei soovi ning valitud kaupade suurused, mõõdud ja kogused on korrektsed, võid hakata täitma Maksja- ja tarneandmeid.

3.4 Veendu, et sinupoolt sisestatud Maksja- ja tarneandmed on korrektsed, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Sinu poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

3.5 Pärast Maksja- ja tarneandmete sisestamist vali endale sobilik makseviis. Reede e-poes saad turvaliselt ostu eest tasuda järgmiste makseviiside kaudu:

Eesti kliendid: Swedbank, SEB, Nordea, Danske, LHV ja Coop pangalink, Pocopay mobiilimaksed, VISA, Mastercard ning Maestro krediitkaart, PayPal või LHV Järelmaks Läti kliendid: Swedbank, SEB ja Nordea pangalink, VISA, Mastercard ning Maestro krediitkaart, PayPal Leedu kliendid: SEB ja Nordea pangalink, VISA, Mastercard ning Maestro krediitkaart, PayPal Soome kliendid: Nordea, Danske, Pohjola, Tapiola, Ålandsbanken ja Handelsbanken pangalink, VISA, Mastercard ning Maestro krediitkaart, PayPal Rahvusvahelised kliendid: VISA, Mastercard ning Maestro krediitkaart, PayPal

3.6 Pangalingi ja krediitkaardi maksete teostamine toimub Maksekeskuse AS turvalises maksekeskkonnas väljaspool Reede e-poodi. Seeläbi puudub Reede e-poel ligipääs kliendi panga- või krediitkaardiandmetele. PayPali ja LHV järelmaksu maksete teostamine toimub vastava teenusepakkuja keskkonnas.

3.7 Pärast ostu eest tasumist ära unusta internetipanga lehelt vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde”, misjärel suunatakse Sind tagasi Reede e-poe lehele ning kuvatakse ekraanil tellimuse kinnitus.

3.8 Pärast edukat makse sooritamist saadetakse Sinu poolt tellimuses märgitud e-posti aadressile tellimuse kinnitus koos tarneinfoga.

3.9 Tellimus komplekteeritakse ja tarnitakse ainult 100%-se ettemakse puhul!

4. TARNETINGIMUSED

4.1 Kõik tellitud kaubad pannakse teele hiljemalt 3-tööpäeva jooksul alates makse laekumisest. Kui siiski selgub, et see pole mingil põhjusel võimalik, siis anname sellest Sulle koheselt teada e-posti või telefoni teel.

4.2 Tellitud kaubad tarnitakse Sinu poolt tellimuses märgitud tarneaadressile. Kui avastad peale tellimuse vormistamist, et soovid siiski tarneandmeid muuta, siis anna meile sellest esimesel võimalusel märku e-posti teel hei@reede.ee või +3726609570 !

4.3 Eesti-sisene tarneaeg jääb enamjaolt 1-3 tööpäeva vahemikku, välismaale tellides 2-14 tööpäeva. Toodud tarneajad on hinnangulised ning me ei garanteeri alati tarnet märgitud ajavahemikus, kuna lõplik tarneaeg sõltub siiski meie transpordi partneritest.

5. TURVALISUS JA ANDMEKAITSE

5.1 Kõiki Reede e-poe külastamise ja ostu sooritamisega seoses teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Kogume ja kasutame üksnes neid kliendi andmeid, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks ja kliendisuhete hoidmiseks. Reede e-pood ei avalda oma klientide andmeid kolmandatele osapooltele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik tellimuse täitmiseks või kui seadus selleks kohustab.

5.2 Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist meie e-poe andmebaasist.

5.3 Pangalingi kaudu maksmise turvalisus on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

5.4 Krediitkaardiga maksmisel suunatakse Sind tellimuse vormistamise lõppfaasis makset sooritama usaldusväärsesse sertifitseeritud krediitkaardimaksete vastuvõtusüsteemi (SLL, MasterCard SecureCode, Verified by Visa), kus kasutatakse turvalisi pealtkuulamiskindlaid andmesidevahendeid ning Sinu poolt sisestatud andmed ei saa sattuda valedesse kätesse. Ka Reede e-pood ei saa kliendi krediitkaardi informatsiooni teada!

6. TAGANEMISÕIGUS

6.1 Vastavalt Võlaõigusseaduse §56 on tarbijal õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

6.2 Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani.

6.3 Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadad teate taganemisõiguse kasutamise kohta ära enne taganemistähtaja lõppu. Toote tagastamise avalduse võid saata meile vabas vormis e-posti teel hei@reede.ee või kasutada selleks meie kodulehel olevat tagastamisavalduse vormi.

Kindlasti säilita avalduse koopia kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt e-mail), sest lepingust taganemist tõendab tarbija!

6.4 Pane tähele, et kauba peab tarbija müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest!

6.5 Tarbija võib tootega tutvumiseks kasutada seda viisil, mis on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks peab tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (VÕS §56 lg 4). Seega, palume tagastada kasutamata, siltidega, korrektne ja võimalusel originaalpakendis kaup. Hügieenilistel kaalutlustel ei ole võimalik tagastada aluspesu ja ujumisriideid juhul kui toote pakend on avatud.

6.6 Kui toodet on kasutatud kauem/rohkem, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, ei kaota tarbija taganemisõigust, kuid vastutab kauba väärtuse vähenemise eest! Kauba väärtuse vähenemine võib seisneda puhastamis- ja parandamiskuludes ning kui kaupa ei saa enam müüa uuena, objektiivselt põhjendatud kahjus, mis tekib kauplejale tagastatud kauba müümisel kasutatud kaubana.

6.7 Kauba tagastamisega seotud kulud katab tarbija.

6.8 Toote eest tasutud summa, koos kättetoimetamiskuludega (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Sinu valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb meie pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist), tagastame viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil saame teada Sinu otsusest kõnesolevast lepingust taganeda. Teeme nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida kasutasid makse tegemiseks, välja arvatud juhul, kui oled sõnaselgelt andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks; igal juhul ei kaasne Sulle sellise maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu. Reede e-pood jätab endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni oleme lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni oled esitanud tõendid, et oled asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kauba tagastamine

Kauba tagastamiseks palun kasuta alljärgnevat tüüpvormi või saada meile ühemõtteline avaldus e-mailile hei@reede.ee

Surfar OÜ
Pronksi 7/9, Tallinn 10124, Eesti
Reg.nr. 10024102
KMKR: EE100268881
hei@reede.ee
+372 660 9570

    (Nt. mis toote/suuruse vastu sooviksid tagastatavat toodet vahetada või muu info)

* Vajalikud väljad

7. PRETENSIOONIDE JA VAIDLUSTE LAHENDAMISE TINGIMUSED

7.1 Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 lg 2 vastutab müüja kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2 aasta jooksul kauba üleandmisest ostjale. Sealjuures eeldatakse, et 6 kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole just vastuolus kauba või puuduse olemusega.

7.2 Tarbijal on õigus puudustega kauba puhul esitada Reede e-poele pretensioone 2 aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest! Puuduse avastamisel peab tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa, kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.

7.3 Kui kaup ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt kauba parandamist või asendamist, kui see on võimalik ja sellega ei põhjustata müüjale võrreldes teiste õiguskaitsevahendite kasutamisega ebamõistlikke kulusid või põhjendamatuid ebamugavusi, arvestades muu hulgas asja väärtust, lepingutingimustele mittevastavuse olulisust ning ostja võimalust saada lepingutingimustele vastav asi oluliste ebamugavusteta mujalt. Müüja võib parandamise asemel toote asendada lepingutingimustele vastava tootega. (VÕS §222 lg 1).

Juhul kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik, on tarbijal õigus ka lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

7.4 Pretensiooni esitamise korral kannab esimese 6 kuu jooksul asja üleandmisest müüjale pretensiooni menetlemise, asja parandamisega või asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

7.5 Reede e-pood ei vastuta kui toode on kahjustunud ostja süü või hoolimatuse tõttu; defektide eest, mis on tekkinud toote mitteotstarbelise kasutamise tagajärjel ning toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

7.6 Kui müüja ja tarbija ei jõua omavahel kokkuleppele, on tarbijal õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks Eestis on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Pronksi 12, Tallinn 10117, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee . Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusalase kauba või teenuse väärtus on 30 või enam eurot. Tarbija võib vaidluste lahendamiseks kasutada ka üle Euroopa Liidulist internetipõhist vaidluste lahendamise keskkonda ODR (Online Dispute Resolution), mis on ligipääsetav siin http://ec.europa.eu/odr

7.7 Pretensiooni esitamiseks saada Reede e-poele sellekohane avaldus e-posti aadressile hei@reede.ee , kus märgi ära järgmine info:

Sinu nimi ning telefoni nr Kaebuse esitamise kuupäev Tellimuse nr Kauba puuduse selgitus Esitatav nõue (vahetus uue toote vastu, raha tagasi vms)Võimalusel lisa avaldusele pildid defektist

7.8 Sinu kaebusele vastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul.

Kohaletoimetamine

KÕIK meie poolt pakutavad tooted asuvad Tallinna laos ja on valmis koheseks väljasaatmiseks.

Eesti piires toimetame saadetisi SmartPOSTi ja SmartKULLER kulleri vahendusel.
Itella SmartPOST - üle 40€ tellimus TASUTA, alla 40€ tellimus - 3€
SmartKULLER kuller - 5€
Eesti piires on tarneaeg üldjuhul 1-3 tööpäeva.
Kaubale võib ka ise järele tulla meie kauplusesse Reede, Rotermanni 5, Tallinn.

Rahvusvahelised saadetised toimetame TNT ning Omniva kulleritega.
- Läti, Leedu - 9€
- Albaania, Austria, Belgia, Bulgaaria, Gibraltar, Hispaania, Holland, Iirimaa, Itaalia, Luksemburg, Makedoonia, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Soome, Rootsi, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Suurbritannia, Taani, Tšehhi, Ungari, Valgevene, Vatikan - 15€ 
- Bosnia ja Hertsegoviina, Gruusia, Horvaatia, Iisrael, Kreeka, Küpros, Malta, Moldova, Montenegro, Rumeenia, Serbia, Türgi, Ukraina - 20€
- Ameerika Ühendriigid, Island, Lichtenstein, Kanada, Norra, Šveits - 35€
- Venemaa - 40€
- Argentiina, Austraalia, Brasiilia, Hiina, Hong Kong, India, Jaapan, LAV, Lõuna-Korea, Malaisia, Mehhiko, Singapur, Taiwan, Tšiili, Uus-Meremaa - 45€

Tarneaeg Euroopas on üldjuhul 3-8 tööpäeva. Väljaspool Euroopa Liitu 5-14 tööpäeva.

Kui soovid tellida kaupa riiki, mis ei ole meie saadetavate riikide nimekirjas, palume võtta ühendust hei@reede.ee

Tellitud kaupa on õigus tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, kasutamata kujul, sildid ja lipikud küljes. 
Kaubad peavad olema pakendatud nii, et nad transpordi käigus muljuda ei saaks. Pakketeipi ei tohi kinnitada nii, et see rikub toote või pakendi. Jätame endale õiguse ülalmainitud tingimustele mittevastavast tagastusest keelduda. Aluspesu ja ujumisriideid tagastada ega vahetada pole võimalik. Palun võtke meiega eelnevalt ühendust: hei@reede.ee.

Kõikide tellimusega seotud küsimuste puhul võtke ühendust hei@reede.ee

Reede jaepoe ja veebipoe haldaja on Surfar OÜ.
Pronksi 7, 10124, Tallinn, Estonia
KMKR: EE100268881
Reg nr. 10024102

Meie jaepood asub aadressil:
Rotermanni 5, 10111, Tallinn
+372 660 9570 
Vaata täpsemalt siit

 

SAATMINE.

Eesti piires toimetame saadetisi SmartPOSTi ja SmartKULLER kulleri vahendusel. Euroopasse toimetame saadetised TNT ja Omniva kulleritega.
Eesti piires on tarneaeg kuni 3 tööpäeva. Mujale Euroopasse tellides on tarneaeg üldjuhul 3-8 tööpäeva.
Kaubale võib ka ise järele tulla meie kauplusesse Reede, Rotermanni 5, Rotermanni kvartali oranžis majas.

Hetkel on meil võimalik saata kaupa enamustesse Euroopa riikidesse. Mujale saatmiseks kontakteeru meiega: hei@reede.ee.

Hinnakiri:
Itella SmartPOST - üle 40€ tellimus TASUTA, alla 40€ tellimus - 3€
SmartKULLER kuller - 5€ 

Rahvusvahelised saadetised toimetame TNT ning Omniva kulleritega.
- Läti, Leedu - 9€
- Albaania, Austria, Belgia, Bulgaaria, Gibraltar, Hispaania, Holland, Iirimaa, Itaalia, Luksemburg, Makedoonia, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Soome, Rootsi, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Suurbritannia, Taani, Tšehhi, Ungari, Valgevene, Vatikan - 15€ 
- Bosnia ja Hertsegoviina, Gruusia, Horvaatia, Iisrael, Kreeka, Küpros, Malta, Moldova, Montenegro, Rumeenia, Serbia, Türgi, Ukraina - 20€
- Ameerika Ühendriigid, Island, Lichtenstein, Kanada, Norra, Šveits - 35€
- Venemaa - 40€
- Argentiina, Austraalia, Brasiilia, Hiina, Hong Kong, India, Jaapan, LAV, Lõuna-Korea, Malaisia, Mehhiko, Singapur, Taiwan, Tšiili, Uus-Meremaa - 45€

 

TAGASTUSED.

Tellitud kaupa on õigus tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Palun võtke meiega eelnevalt ühendust: hei@reede.ee.
Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, kasutamata kujul, sildid ja lipikud küljes. Hügieenilistel kaalutlustel ei ole võimalik tagastada aluspesu ja ujumisriideid juhul kui toote pakend on avatud.
Kaubad peavad olema pakendatud nii, et nad transpordi käigus muljuda ei saaks. Pakketeipi ei tohi kinnitada nii, et see rikub toote või pakendi. 

Palun mainige tagastusel ja kõikides e-mailides tellimuse numbrit.
Tagastused saata:
REEDE
Rotermanni 5
10111 Tallinn

 

PRETENSIOONI ESITAMINE.

Teil on õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu kuupäevast. Kui arvad, et tegu on vigase tootega, siis saada kiri hei@reede.ee
Kirjelda defekti ja kuidas see juhtus. Lisa kirjale pildid defektist ja oma tellimuse number. Loe täpsemalt pretensiooni esitamisest meie Abi lehelt, "Pretensiooni esitamine" alt.

 

Kas kogu kaup on originaalne ja audentne?
Jah, kõik meie poes müüdav kaup on 100% autetne ja pärineb kas otse tootjalt või ametlikelt esindajatelt. 

Kas otsa saanud kaupa või suuruseid tuleb juurde?
Enamus meie poolt pakutavat kaupa on hooajaline ja unikaalne ning võib üsna kiiresti otsa lõppeda. Kui sinu soovitud kaup või suurus on otsas ja sa tahad seda tellida, võta ühendust hei@reede.ee.

Kuidas ma saan teada, kas mu ost õnnestus?
Kui sinu ost õnnestus, saad sa enda sisestatud e-maili aadressile kinnituse ostu eduka sooritamise kohta, kus on välja toodud kõik Sinu tellimuse üksikasjad.

Mis siis saab, kui mulle saabub vale kaup?
Kui mingil põhjusel on sulle saabunud vale kaup, siis võta meiega ühendust hei@reede.ee või telefonil +372 660 9570 ja lahendame selle olukorra.

Kui kiiresti saan ma oma raha tagasi?
Toote eest tasutud summa, koos kättetoimetamiskuludega (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Sinu valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb meie pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist), tagastame viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil saame teada Sinu otsusest kõnesolevast lepingust taganeda. Reede jätab endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni oleme lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni oled esitanud tõendid, et oled asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ma saadan tellitud kauba tagasi, kas ma saan saatmiskulu tagasi?
Kui tagastad Sinu poolt tellitud kauba, siis tagastame sinu ostu eest tasutud summa 100% ulatuses. 

Kes maksab tellitud kauba tagasi saatmise kulud?
Tellitud kauba tagasi saatmise kulud katab tellija.