Abi

Turvalisus ja andmekaitse

Kõiki meie e-poe külastamise ja ostude sooritamisega seoses teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Kogume ja kasutame üksnes neid kliendi andmeid, mis on vajalikud tellimuste täitmiseks ja kliendisuhete hoidmiseks. Me ei avalda oma klientide andmeid mitte ühelegi kolmandale osapoolele, välja arvatud juhul, kui see on vajalik tellimuse täitmiseks või kui seadus selleks kohustab. Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist meie e-poe andmebaasist.

Pangalingiga maksmise turvalisus on tagatud spetsiaalse tehnoloogiaga, mis ei võimalda ei meil ega kolmandatel isikutel teada saada Sinu internetipanga andmeid.

Krediitkaardiga maksmisel suunatakse Sind tellimuse vormistamise lõppfaasis makset sooritama usaldusväärsesse sertifitseeritud krediitkaardimaksete vastuvõtusüsteemi (SSL, MasterCard SecureCode, Verified by Visa), kus kasutatakse turvalisi pealtkuulamiskindlaid andmesidevahendeid ning Sinu poolt sisestatud andmed ei saa sattuda valedesse kätesse. Ka meie ei saa Sinu krediitkaardi informatsiooni teada!

Pretensiooni esitamine

Vastavalt Võlaõigusseaduse §218 lg 2 vastutab müüja kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb 2 aasta jooksul kauba üleandmisest ostjale. Sealjuures eeldatakse, et 6 kuu jooksul alates kauba ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on ettevõtja kohustus.

Asja puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni (VÕS §220 lg 1).

Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. Juhul kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või asja parandamisega/asendamisega põhjustatakse tarbijale põhjendamatuid ebamugavusi või ettevõtja on keeldunud õigustamatult tarbija kaebust lahendamast, on tarbijal õigus ka lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist (VÕS §222 lg 1, §223).

Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati müüja (VÕS § 222 lg 4). Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud müüja üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

Me ei vastuta kui toode on kahjustunud ostja süü või hoolimatuse tõttu; defektide eest, mis on tekkinud toote mitteotstarbelise kasutamise tagajärjel ning toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Puuduse ilmnemisel tuleb:

  1. 1. Saata vastav avaldus aadressile hei@reede.ee. Avalduses märgi ära kindlasti järgmine info
  2. - Sinu nimi ja kontaktandmed
  3. - Kaebuse esitamise kuupäev
  4. - Kauba puudus
  5. - Esitatav nõue
  6. - Tellimuse nr
  7. 2. Võimalusel lisa avaldusele pildid defektist

Tarbijakaitseseadusest (TKS §19 lg 6) tulenevalt oleme kohustatud esitatud kaebusele vastama 15 päeva jooksul kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis. Kui vastamine mainitud ajaperioodil pole siiski võimalik, anname sellest Sulle kindlasti teada.

Kui müüja ja tarbija ei jõua omavahel kokkuleppele, on tarbijal õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Pronksi 12, Tallinn 10117, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel ja kui vaidlusalase kauba või teenuse väärtus on 20 või enam eurot. Tarbija võib vaidluste lahendamiseks kasutada ka üle Euroopa Liidulist internetipõhist vaidluste lahendamise keskkonda ODR (Online Dispute Resolution), mis on ligipääsetav siin http://ec.europa.eu/odr

Ostutingimused

Vali välja sobivad tooted, nende kogused, suurused ja muu vajalik ning lisa tooted ostukorvi. Ostukorvis saad tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada. 

Kui oled veendunud, et sa rohkem tooteid ostukorvi lisada ei soovi, liigu edasi ostu vormistame faasi, milleks vajuta nuppu "Vormista ost".

Täida vajalikud lahtrid oma aadressi ja kontaktandmetega. Peale seda vali transpordi- ja makseviis. Kui kõik on õige, kliki nupul „Esita tellimus“.

Kui valid pangalingi või krediitkaardi makse, suunatakse Sind koheselt edasi panka maksma. Peale tasumist loetakse ost sooritatuks ja kinnitus koos tarneinfoga saadetakse sinu poolt märgitud e-posti aadressile. Peale maksekorralduse kinnitamist lahku internetipangast vajutades nuppu "Tagasi kaupmehe juurde".

Kui valisid makseviisiks „Ülekandega pangakontole“ siis saadetakse Sinu poolt näidatud e-posti aadressile tellimuse kinnitus koos kõigi makse sooritamiseks vajalike rekvisiitidega. Võtame tellimuse töösse juhul kui makse laekub 3 tööpäeva jooksul pärast ostu vormistamist. Ülekande selgitusse palume märkida tellimuse number. Kui makse ei ole tellimuse vormistamisest 3 päeva jooksul meie pangakontole laekunud, käsitleme seda kui soovi ostust loobuda ning tühistame tellimuse.

Makseviisid

Swedbank, SEB ja Sampo pangalinkidega

Peale e-poes tellimuse vormistamist suunatakse Sind valitud internetipanka, kus näed eeltäidetud maksekorraldust. Pangalingiga saab tasuda ainult kogu kauba maksumuse. Peale maksekorralduse kinnitamist lahku internetipangast vajutades nuppu "Tagasi kaupmehe juurde". Pangalingiga maksmise turvalisus on tagatud spetsiaalse tehnoloogiaga, mis ei võimalda ei meil ega kolmandatel isikutel teada saada Sinu internetipanga andmeid.

Krediitkaardiga

Me aksepteerime VISA ja MASTERCARD krediitkaarte. Tellimuse vormistamise lõppfaasis suunatakse Sind makset sooritama usaldusväärsesse sertifitseeritud krediitkaardimaksete vastuvõtusüsteemi (SSL, MasterCard SecureCode, Verified by Visa), kus kasutatakse turvalisi pealtkuulamiskindlaid andmesidevahendeid ning Sinu poolt sisestatud kaardi andmed ei saa sattuda valedesse kätesse. Ka meie ei saa Sinu krediitkaardi andmeid teada.

Paypal

Valides Paypal Express Checkout makse, suunatakse sind Paypali lehele, kus sisselogides võid sooritada ülekande. Et makse läheks edukalt on sul vaja Paypal kasutajakontot ning sellega seotud pangakonto või krediitkaardi olemasolu. Peale makse edukat sooritamist suunatakse sind tagasi meie veebipoe lehele. 

Taganemisõigus

Vastavalt Võlaõigusseaduse §56 on tarbijal õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani.

Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadad teate taganemisõiguse kasutamise kohta ära enne taganemistähtaja lõppu. Kindlasti säilita avalduse koopia kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis (nt. e-mail), sest lepingust taganemist tõendab tarbija.

Pane tähele, et kauba peab tarbija müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest!

Tarbija võib tootega tutvumiseks kasutada seda viisil, mis on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes (VÕS §56 lg 4). Seega, palume tagastada kasutamata, siltidega, korrektne ja võimalusel originaalpakendis kaup!

Kauba tagastamisega seotud kulud katab tarbija!

Toote eest tasutud summa, koos kättetoimetamiskuludega (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Sinu valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb meie pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist), tagastame viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil saame teada Sinu otsusest kõnesolevast lepingust taganeda. Teeme nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida kasutasid makse tegemiseks, välja arvatud juhul, kui oled sõnaselgelt andnud nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks; igal juhul ei kaasne Sulle sellise maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu. Jätame endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni oleme lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni oled esitanud tõendid, et oled asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kauba tagastamiseks palun kasuta alljärgnevat tüüpvormi või saada meile ühemõtteline avaldus e-mailile hei@reede.ee

  • (Nt. mis toote/suuruse vastu sooviksid tagastatavat toodet vahetada või muu info)

* Vajalikud väljad

Kohaletoimetamine

KÕIK meie poolt pakutavad tooted asuvad Tallinna laos ja on valmis koheseks väljasaatmiseks.

Eesti piires toimetame saadetisi SmartPOSTi ja SmartKULLER kulleri vahendusel.
Itella SmartPOST - üle 40€ tellimus TASUTA, alla 40€ tellimus - 3€
SmartKULLER kuller - 5€
Eesti piires on tarneaeg üldjuhul 1-3 tööpäeva.
Kaubale võib ka ise järele tulla meie kauplusesse Reede, Rotermanni 5, Tallinn.

Rahvusvahelised saadetised toimetame DHLi, PostNordi, Matkahuolto ning Omniva kulleritega.
- Läti, Leedu - 9€
- Albaania, Austria, Belgia, Bulgaaria, Gibraltar, Hispaania, Holland, Iirimaa, Itaalia, Luksemburg, Makedoonia, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Soome, Rootsi, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Suurbritannia, Taani, Tšehhi, Ungari, Valgevene, Vatikan - 15€ 
- Bosnia ja Hertsegoviina, Gruusia, Horvaatia, Iisrael, Kreeka, Küpros, Malta, Moldova, Montenegro, Rumeenia, Serbia, Türgi, Ukraina - 20€
- Ameerika Ühendriigid, Island, Lichtenstein, Norra, Šveits - 25€
- Venemaa - 30€
- Argentiina, Austraalia, Brasiilia, Hiina, Hong Kong, India, Jaapan, Kanada, LAV, Lõuna-Korea, Mehhiko, Taiwan, Tšiili, Uus-Meremaa - 35€

Tarneaeg Euroopas on üldjuhul 5-8 tööpäeva. Väljaspool Euroopa Liitu 10-14 tööpäeva.

Kui soovid tellida kaupa riiki, mis ei ole meie saadetavate riikide nimekirjas, palume võtta ühendust hei@reede.ee

Tellitud kaupa on õigus tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, kasutamata kujul, sildid ja lipikud küljes. 
Kaubad peavad olema pakendatud nii, et nad transpordi käigus muljuda ei saaks. Pakketeipi ei tohi kinnitada nii, et see rikub toote või pakendi. Jätame endale õiguse ülalmainitud tingimustele mittevastavast tagastusest keelduda. Aluspesu ja ujumisriideid tagastada ega vahetada pole võimalik. Palun võtke meiega eelnevalt ühendust: hei@reede.ee.

Kõikide tellimusega seotud küsimuste puhul võtke ühendust hei@reede.ee

Reede jaepoe ja veebipoe haldaja on Surfar OÜ.
Pronksi 7, 10124, Tallinn, Estonia
KMKR: EE100268881
Reg nr. 10024102

Meie jaepood asub aadressil:
Rotermanni 5, 10111, Tallinn
+372 660 9570 
Vaata täpsemalt siit

 

SAATMINE.

Eesti piires toimetame saadetisi SmartPosti ja Omniva kulleri vahendusel. Euroopasse toimetame saadetised DHL'i, Asendia ning Matkahuolto kulleritega.
Eesti piires on tarneaeg kuni 3 tööpäeva. Mujale Euroopasse tellides on tarneaeg üldjuhul 4-8 tööpäeva.
Kaubale võib ka ise järele tulla meie kauplusesse Reede, Rotermanni 5, Rotermanni kvartali oranžis majas..

Hetkel on meil võimalik saata kaupa enamustesse Euroopa riikidesse. Mujale saatmiseks kontakteeru meiega: hei@reede.ee.

Hinnakiri:
Itella Smartpost - üle 40€ tellimus TASUTA, alla 40€ tellimus - 3€
Omniva kuller - 5€ 

- Albaania, Austria, Belgia, Bulgaaria, Gibraltar, Hispaania, Holland, Iirimaa, Itaalia, Läti, Leedu, Luksemburg, Makedoonia, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Soome, Rootsi, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Suurbritannia, Taani, Tšehhi, Ungari, Valgevene, Vatikan - 15€ 
- Ameerika Ühendriigid, Bosnia ja Hertsegoviina, Gruusia, Horvaatia, Iisrael, Jaapan, Kanada, Kreeka, Küpros, Malta, Moldova, Montenegro, Rumeenia, Serbia, Türgi, Ukraina, Venemaa - 20€
- Austraalia, Hiina, Hong Kong, India, Island, Lichtenstein, Norra, Taiwan, Šveits - 25€
- Argentiina, Brasiilia, LAV, Lõuna-Korea, Mehhiko, Tšiili, Uus-Meremaa - 30€

 

TAGASTUSED.

Tellitud kaupa on õigus tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Palun võtke meiega eelnevalt ühendust: hei@reede.ee.
Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, kasutamata kujul, sildid ja lipikud küljes.
Kaubad peavad olema pakendatud nii, et nad transpordi käigus muljuda ei saaks. Pakketeipi ei tohi kinnitada nii, et see rikub toote või pakendi. 
Jätame endale õiguse ülalmainitud tingimustele mittevastavast tagastusest keelduda. Aluspesu ja ujumisriideid tagastada ega vahetada pole võimalik.

Palun mainige tagastusel ja kõikides e-mailides tellimuse numbrit.
Tagastused saata:
REEDE
Rotermanni 5
10111 Tallinn

 

PRETENSIOONI ESITAMINE.

Teil on õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu kuupäevast. Kui arvad, et tegu on vigase tootega, siis saada kiri hei@reede.ee
Kirjelda defekti ja kuidas see juhtus. Lisa kirjale pildid defektist ja oma tellimuse number. Loe täpsemalt pretensiooni esitamisest meie Abi lehelt, "Pretensiooni esitamine" alt.

 

Kas kogu kaup on originaalne ja audentne?
Jah, kõik meie poes müüdav kaup on 100% autetne ja pärineb kas otse tootjalt või ametlikelt esindajatelt. 

Kas otsa saanud kaupa või suuruseid tuleb juurde?
Enamus meie poolt pakutavat kaupa on hooajaline ja unikaalne ning võib üsna kiiresti otsa lõppeda. Kui sinu soovitud kaup või suurus on otsas ja sa tahad seda tellida, võta ühendust hei@reede.ee.

Kuidas ma saan teada, kas mu ost õnnestus?
Kui sinu ost õnnestus, saad sa enda sisestatud e-maili aadressile kinnituse ostu eduka sooritamise kohta, kus on välja toodud kõik Sinu tellimuse üksikasjad.

Mis siis saab, kui mulle saabub vale kaup?
Kui mingil põhjusel on sulle saabunud vale kaup, siis võta meiega ühendust hei@reede.ee või telefonil +372 660 9570 ja lahendame selle olukorra.

Kui kiiresti saan ma oma raha tagasi?
Toote eest tasutud summa, koos kättetoimetamiskuludega (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Sinu valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb meie pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist), tagastame viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil saame teada Sinu otsusest kõnesolevast lepingust taganeda. Reede jätab endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni oleme lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni oled esitanud tõendid, et oled asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ma saadan tellitud kauba tagasi, kas ma saan saatmiskulu tagasi?
Kui tagastad Sinu poolt tellitud kauba, siis tagastame sinu ostu eest tasutud summa 100% ulatuses. 

Kes maksab tellitud kauba tagasi saatmise kulud?
Tellitud kauba tagasi saatmise kulud katab tellija.