← Tagasi
← Tagasi
Aitäh! Oled registreeritud. Saatsime kinnituseks e-maili aadressile
Sulge

 

Korduma kippuvad küsimused

 

Kõikide tellimusega seotud küsimuste puhul võtke ühendust hei@reede.ee

Reede jaepoe ja veebipoe haldaja on Surfar OÜ.
Pronksi 7, 10124, Tallinn, Estonia
KMKR: EE100268881
Reg nr. 10024102

Meie jaepood asub aadressil:
Rotermanni 5, 10111, Tallinn
+372 660 9570

SAATMINE.

Eesti piires toimetame saadetisi SmartPOSTi ja SmartKULLER kulleri vahendusel. Euroopasse toimetame saadetised TNT ja Omniva kulleritega.
Eesti piires on tarneaeg kuni 3 tööpäeva. Mujale Euroopasse tellides on tarneaeg üldjuhul 3-8 tööpäeva.
Kaubale võib ka ise järele tulla meie kauplusesse Reede, Rotermanni 5, Rotermanni kvartali oranžis majas.

Hetkel on meil võimalik saata kaupa enamustesse Euroopa riikidesse. Mujale saatmiseks kontakteeru meiega: hei@reede.ee.

Hinnakiri:
Itella SmartPOST - üle 40€ tellimus TASUTA, alla 40€ tellimus - 3€
SmartKULLER kuller - 5€ 

Rahvusvahelised saadetised toimetame TNT ning Omniva kulleritega.

- Läti, Leedu - üle 100€ tellimustel TASUTA saatmine, alla 100€ tellimustel - 9€
- Albaania, Austria, Belgia, Bulgaaria, Gibraltar, Hispaania, Holland, Itaalia, Luksemburg, Makedoonia, Poola, Portugal, Prantsusmaa, Soome, Rootsi, Saksamaa, Slovakkia, Sloveenia, Taani, Tšehhi, Ungari, Valgevene, Vatikan - 15€
- Bosnia ja Hertsegoviina, Gruusia, Horvaatia, Kreeka, Küpros, Malta, Moldova, Montenegro, Serbia, Rumeenia, Ukraina - 20€
- Iirimaa, Suurbritannia - 25€
- Iisrael, Island, Lichtenstein, Norra, Šveits - 35€
- Venemaa - 40€
- Ameerika Ühendriigid, Argentiina, Austraalia, Brasiilia, Hiina, Hong Kong, India, Jaapan, Kanada, LAV, Lõuna-Korea, Malaisia, Mehhiko, Singapur, Taiwan, Tšiili, Uus-Meremaa - 120€

TASUTA SAATMINE üle 100€ tellimustele Lätti, Leetu ja Soome. 

TAGASTUSED.

Tellitud kaupa on õigus tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Palun võtke meiega eelnevalt ühendust: hei@reede.ee.
Tagastatavad tooted peavad olema originaalpakendis, kasutamata kujul, sildid ja lipikud küljes. Hügieenilistel kaalutlustel ei ole võimalik tagastada aluspesu ja ujumisriideid juhul kui toote pakend on avatud.
Kaubad peavad olema pakendatud nii, et nad transpordi käigus muljuda ei saaks. Pakketeipi ei tohi kinnitada nii, et see rikub toote või pakendi. 

Palun mainige tagastusel ja kõikides e-mailides tellimuse numbrit.
Tagastused saata:
REEDE
Rotermanni 5
10111 Tallinn

PRETENSIOONI ESITAMINE.

Teil on õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu kuupäevast. Kui arvad, et tegu on vigase tootega, siis saada kiri hei@reede.ee
Kirjelda defekti ja kuidas see juhtus. Lisa kirjale pildid defektist ja oma tellimuse number. Loe täpsemalt pretensiooni esitamisest meie Abi lehelt, "Pretensiooni esitamine" alt.

Kas kogu kaup on originaalne ja audentne?
Jah, kõik meie poes müüdav kaup on 100% autetne ja pärineb kas otse tootjalt või ametlikelt esindajatelt. 

Kas otsa saanud kaupa või suuruseid tuleb juurde?
Enamus meie poolt pakutavat kaupa on hooajaline ja unikaalne ning võib üsna kiiresti otsa lõppeda. Kui sinu soovitud kaup või suurus on otsas ja sa tahad seda tellida, võta ühendust hei@reede.ee.

Kuidas ma saan teada, kas mu ost õnnestus?
Kui sinu ost õnnestus, saad sa enda sisestatud e-maili aadressile kinnituse ostu eduka sooritamise kohta, kus on välja toodud kõik Sinu tellimuse üksikasjad.

Mis siis saab, kui mulle saabub vale kaup?
Kui mingil põhjusel on sulle saabunud vale kaup, siis võta meiega ühendust hei@reede.ee või telefonil +372 660 9570 ja lahendame selle olukorra.

Kui kiiresti saan ma oma raha tagasi?
Toote eest tasutud summa, koos kättetoimetamiskuludega (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Sinu valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb meie pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist), tagastame viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil saame teada Sinu otsusest kõnesolevast lepingust taganeda. Reede jätab endale õiguse keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni oleme lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni oled esitanud tõendid, et oled asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ma saadan tellitud kauba tagasi, kas ma saan saatmiskulu tagasi?
Kui tagastad Sinu poolt tellitud kauba, siis tagastame sinu ostu eest tasutud summa 100% ulatuses. 

Kes maksab tellitud kauba tagasi saatmise kulud?
Tellitud kauba tagasi saatmise kulud katab tellija.